Brev:
Holde hovedet selv og skemad
21. juni 2012
Alder:
4 mdr.
Holde hovedet selv og skemad
Hej Helen
Tusind tak for dit sidste svar ang. gylpen. Vi er nu begyndt på Enfamil A.R og nu kan vores dreng have det samme tøj på hele dagen, da han ikke længere gylper på det:-)
Jeg har læst din bog omkring mad. Du skriver, at det er et krav, at babyen kan sidde med hovedet selv. Vores dreng er ikke så stabil til at holde hovedet, at han altid kan holde det selv. Årsagen er, at han er født 2,5 uge inden terminsdatoen samt, at han har haft 3 urinvejsinfektioner, så derfor har vi samlet set været indlagt i 3 uger med ham. Vi går til børnefysioterapeut ca. 2. uge på sygehuset, og laver en masse øvelser med ham selv. Og vi går også til babysvømning en gang om ugen. Så vi arbejder på sagen:-) Vi bruger stokkes babytop til Stokke Stolen, så han er vant til at sidde med ved bordet, når vi spiser.
Så betyder det, at det er for tidligt med skemad, når han ikke er 100 % stabil til at holde hovedet? Han er 4 måneder.
Med venlig hilsen
Rikke